Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Ανανέωσε με Κατσαμπή ο Ηρακλής. Ρέμος: Είναι ο φυσικός μας αρχηγός...


Τη ανανέωση της συνεργασίας του με τον Τάσο Κατσαμπή έως το καλοκαίρι του 2010 ανακοίνωσε πριν από λίγη ώρα ο Ηρακλής. Ο Αντώνης Ρέμος συναντήθηκε σήμερα το πρωί με τον αρχηγό του «γηραιού» στα γραφεία της ομάδας στη Μίκρα και αποφάσισαν να έρθουν τελικά σε συμφωνία. Σε δηλώσεις του μετά τις υπογραφές, ο πρόεδρος της «κυανόλευκης» ΠΑΕ ήταν πολύ ευχαριστημένος που ο Ελληνας άσος θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας.


«Είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενος και ευτυχισμένος από το γεγονός ότι τόσο ως Αντώνης Ρέμος, όσο και με την ιδιότητα του Προέδρου του Ηρακλή, έβαλα την υπογραφή μου δίπλα σε αυτήν του Τάσου Κατσαμπή για επέκταση της συνεργασίας μας. Τον ευχαριστώ προσωπικώς για την άκρως επαγγελματική συμπεριφορά του και την πολυδιάστατη προσφορά του στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια. Είναι ο φυσικός αρχηγός μας και οφείλαμε να προβούμε σε μια τέτοια κίνηση. Τάσο, είμαστε και θα είμαστε μαζί. Συνεχίζουμε…», είπε ο Ρέμος, για να προσθέσει ο Κατσαμπής:

«Ο Ηρακλής είναι η οικογένειά μου και δεν το κρύβω ότι έχω δεθεί με την ομάδα και τον κόσμο της, όσο με καμιά άλλη στην καριέρα μου. Βεβαίως επιθυμούσα διακαώς να κλείσω την καριέρα μου σε αυτόν τον μεγάλο Σύλλογο και να προσφέρω και την τελευταία ικμάδα των αγωνιστικών δυνάμεών μου για να τον υπηρετήσω.

Ευτυχώς από το περασμένο καλοκαίρι έχουμε στην Διοίκηση Ηρακλειδείς, που πονούν την ομάδα και εκτιμούν την προσπάθεια των παικτών, γνωρίζοντας να την ανταμείβουν. Ήταν η καλύτερη δυνατή εξέλιξη για μένα και την καριέρα μου και ελπίζω να είμαι γερός, για να προσφέρω τα πάντα για τον Ηρακλή μας και στη συνέχεια. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο, κ. Αντώνη Ρέμο, τον κ. Μπάμπη Ξανθόπουλο και συνολικά την Διοίκηση, για τη στάση τους απέναντί μου, που με τιμά και ως ποδοσφαιριστή και ως άνθρωπο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: