Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

Ο Κράβαρικ... αυτοπροτάθηκε για πρόεδρος-προπονητής-παίκτης!


O Κράβαρικ, είπε: «Το όχι είναι αντρική απάντηση. Μου κάνει το ναι ή το όχι. Δεν περιμένω απάντηση σήμερα ή αύριο, αλλά ας υπάρξει πρώτα η σκέψη. Αποφάσισα να γίνω πρόεδρος, προπονητής και παίκτης ταυτόχρονα και να παίρνω αποφάσεις με ότι έχει να κάνει με όλα τα τμήματα βόλεϊ του Ηρακλή. Σας θέλω όλους μαζί. Έχω κάνει ήδη προγραμματισμό, για την επόμενη τριετία, με χαμηλότερο μπάτζετ, αλλά με το οποίο θα συνεχίσουμε να παίρνουμε τίτλους. Περισσότερους απ' ότι μέχρι τώρα. Κυρίως το Τσάμπιονς Λιγκ, που είναι το πιο σημαντικό για μένα. Το πρώτο χρόνο μπορεί να μην πάρουμε, αλλά σίγουρα θα επιστρέψουμε την ομάδα στις 4 καλύτερες της Ευρώπης. Στο δεύτερο και τρίτο χρόνο θα τα πάρουμε όλα. Θέλω οπωσδήποτε ο Ηρακλής να βγάζει δικούς του παίκτες, είναι ζωτικής σημασίας αυτό. Προτείνω μια συγκεκριμένη οργάνωση για το τμήμα, με δικούς μου ανθρώπους, αλλά σας θέλω όλους μαζί να βοηθήσουμε τον Ηρακλή. Βεβαίως πολλά θα εξαρτηθούν από τις εκλογές που θα γίνουν στο Γ.Σ. Θέλω τον Τάσο Αδαμίδη, το Νίκο Αρταβάνη, το Νίκο Παναγόπουλο, ανεξάρτητα από το αν θα είναι ξανά υποψήφιος για τον ερασιτέχνη. Είναι και άλλοι βέβαια, εκτός από αυτά τα ονόματα. Θα είμαι πρόεδρος, παίκτης και προπονητής με τα ίδια λεφτά, αλλά θα κάνω περισσότερη δουλειά. Εγώ δεν κάνω τίποτα, απλά προπονούμαι και παίζω. Περνάω περίφημα, είμαι ένας τεμπέλης πρώτης κατηγορίας. Έχω μια υπέροχη ζωή. Θέλω λοιπόν να την αφήσω και να κάνω κι άλλα πράγματα, όπως το να τρέξω να βρω χορηγούς και σπόνσορες για τον Ηρακλή. Αν η απάντηση είναι όχι, θα συνεχίσω να παίζω κανονικά στον Ηρακλή».
ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ:::::::::::::.............................

Δεν υπάρχουν σχόλια: