Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Μαρκές: Αν φύγει ο Φερέρ, φεύγω και εγώ!



Το ένα μετά το άλλο ξεπηδούν τα προβλήματα στον Ηρακλή. Μετά την παραίτηση του Μπάμπη Ξανθόπουλου από την προεδρία της ΠΑΕ λόγω διαφωνίας με τον Αντώνη Ρέμο, με σημερινή του συνέντευξη ο Φερνάντο Μαρκές, δηλώνει ότι θέλει να αποχωρήσει από τον «γηραιό» σε περίπτωση που το ίδιο συμβεί και με τον Μανέλ Φερέρ! Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός συναρτά την παραμονή του με αυτή του συμπατριώτη του, μια εκείνος ήταν ο λόγος που ήρθε το χειμώνα στην ομάδα.

Η συνέντευξη παραχωρήθηκε στην εφημερίδα «Sportday»:

«Αν φύγει ο Μανέλ Φερέρ, θα ήθελα να φύγω και εγώ. Αυτός με έφερε το χειμώνα και να φύγει, δε θα ήθελα να μείνω ούτε εγώ. Είχε ένα σχέδιο όταν μου έλεγε να έρθω στον Ηρακλή και μου άρεσε. Δε ξέρω αν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς αυτόν. Εφόσον φύγει, θα ζητήσω και εγώ να φύγω», είπε μεταξύ άλλων ο νεαρός Ισπανός.

«Δεν έχω επιθετική διάθεση για την ομάδα»

Στη συνέχεια, ο Φερνάντο Μαρκές συμπλήρωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις συνθήκες που συνάντησα στην ομάδα. Σε καμία περίπτωση δεν έχω επιθετική διάθεση απέναντι στον Ηρακλή, αν μπορεί να φαίνεται κάπως έτσι. Απλώς λέω αυτό που αισθάνομαι και αυτό που θέλω να κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: