Σάββατο 2 Αυγούστου 2008

Γκαρσία: “Μακάρι να μείνω και άλλα χρόνια…”


Ο “Πίτου”, έχει δεθεί με την ομάδα.
Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι νοιάζεται για την ομάδα μας . Τα ΜΜΕ μίλησαν με τον Αργεντινό μέσο, που καταθέτει την άποψη του για την παραμονή του στην ομάδα, το πώς βλέπει τη νέα χρονιά, το υλικό καθώς επίσης και τις… σχέσεις του με τον κόσμο του Ηρακλή. Μάλιστα, ο Γκαρσία ευχαριστεί τον κόσμο της ομάδας, γιατί τον στήριξε σε δύσκολες για τον ίδιο καταστάσεις και δηλώνει απόλυτα έτοιμος για να συνδράμει τα μέγιστα, έτσι ώστε ο Ηρακλής να κάνει μία πολύ καλή χρονιά.

Τι ήταν αυτό που σε κράτησε στην ομάδα;

“Η όρεξη για πρόοδο. Ο Ηρακλής, ως ομάδα. Ήταν μία καλή χρονιά η περσινή. Είναι και η εμπιστοσύνη στη δουλειά που γίνεται με το τεχνικό τιμ και τον προπονητή. Είναι το δέσιμο γενικότερα που αισθάνομαι με την ομάδα”.

Είσαι δανεικός για έναν ακόμη χρόνο. Θα ήθελες να μείνεις και άλλα χρόνια; Να παίξεις περισσότερα χρόνια στον Ηρακλή;

“Βεβαίως… Αυτό εύχομαι. Έχω νιώσει αγάπη στον Ηρακλή. Είμαι ευτυχισμένος. Ήμουν έναν μήνα στην Αργεντινή για διακοπές και περίμενα με ανυπομονησία να επιστρέψω πίσω και να παίξω. Μακάρι να μείνω και άλλα χρόνια σε αυτή την ομάδα. Το θέλω πραγματικά και το πιο σημαντικό είναι να μπορέσουμε να πετύχουμε κάτι καλό”.

Σε είδα απογοητευμένο μετά από το παιχνίδι με την Χέρενφεν. Γιατί;

“Προσωπικές αισθήσεις από το παιχνίδι. Δεν παίξαμε στο πρώτο ημίχρονο, όπως θα έπρεπε να παίξουμε. Έχουμε πολλά να δώσουμε ως ομάδα και αυτό είναι κάτι που δεν το λέω έτσι απλά, αλλά το πιστεύω βλέποντας καθημερινά την ομάδα και τους συμπαίκτες μου. Δεν παρουσιάσαμε στο φιλικό με τους Ολλανδούς αυτά που θέλαμε και αυτά που έχουμε να δείξουμε. Βρήκαμε δυσκολίες στο πρώτο ημίχρονο και για αυτό ήμουν ας το πούμε προβληματισμένος”.

Πέρσι, στο δεύτερο μισό βοήθησες σημαντικά την ομάδα με την παρουσία. Τι να περιμένουμε φέτος;

“Ο λόγος που προπονούμαι είναι για να γίνομαι καλύτερος. Μακάρι να πάω καλύτερα φέτος για να βοηθήσω την ομάδα. Θέλω να δώσω ότι καλύτερο μπορώ με την παρουσία μου, χωρίς μεγάλες κουβέντες”.

Αν και δανεικός, θα έλεγα, ότι είσαι ένας παίκτης, που ενδιαφέρεται για την ομάδα. Την πονάς…

“Έχω ενσωματωθεί πλήρως με την ομάδα. Τη λατρεύω. Θέλω να ανταποδίδω στο γήπεδο με την παρουσία μου την αγάπη, που μου δείχνει η διοίκηση και ο κόσμος. Δίνοντας τον καλύτερο μου εαυτό. Θέλω να αποδείξω ότι μπορώ να μείνω και άλλο στην ομάδα και να πετύχουμε τους στόχους μας, που είναι αναμφίβολα υψηλοί…”.

Τι να περιμένει ο κόσμος από την ομάδα στη νέα χρονιά. Ποιοι πιστεύεις, ότι είναι οι στόχοι και πώς θα βαδίσει ο Ηρακλής;

“Να περιμένει από μας δύναμη, διάθεση, δουλειά. Για την ομάδα πάντα. Μέσα από συνολική δουλειά. Υπάρχει νέος κόσμος εδώ, που διψάει για επιτυχίες. Να μη χάνουμε ούτε μία μπαλιά και να πετύχουμε. Είμαι πεπεισμένος και θέλω να το περάσω σαν μήνυμα αυτό, ότι θα πετύχουμε στη χρονιά, που έρχεται”.

Τι διαθέτει η ομάδα αυτή τη στιγμή, ως υλικό;

“Έχει τα πάντα η ομάδα. Ποιότητα, δύναμη, πάθος για μία ομάδα, που δεν θα συμβιβάζεται με τα λίγα και θα ζητάει πάντα περισσότερα μέσα στο γήπεδο. Έχουμε ηρεμία και αναγνωρίζω και βλέπω ότι είμαστε πραγματικά ομάδα. Απλά θα πρέπει αυτά που κάνουμε στην προετοιμασία να τα αναδείξουμε και μέσα στο γήπεδο και κυρίως στα φιλικά παιχνίδια”.

Θα μπορεί να πει κάποιος, ότι έχει πολλούς νέους παίκτες και ότι απουσιάζουν οι πολλοί έμπειροι… Τι λες πάνω σε αυτό;

“Δεν το βλέπω ως ρίσκο. Αντισταθμίζεται από τη διάθεση για παιχνίδι και αυτό είναι σημαντικό. Έχουμε και παίκτες έμπειρους, αλλά στην πλειοψηφία η ομάδα είναι νεανική. Δεν είναι κακό αυτό και πιστεύω πώς δεν είναι ρίσκο”.

Ποια είναι η υπόσχεση που δίνεις στον κόσμο της ομάδας, που περιμένει να δει τον Ηρακλή;

“Το μόνο που μπορούμε να πούμε, είναι πώς θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Να βλέπουμε τον κόσμο χαρούμενο και να προσπαθούμε να τον ικανοποιούμε μέσα από τα παιχνίδια και τα αποτελέσματα”.

Παρατηρούμε ότι έχεις δεθεί με τους φιλάθλους της ομάδας. Είναι αμοιβαία τα αισθήματα, έτσι;

“Έχω δεθεί πάρα πολύ με τον κόσμο της ομάδας. Έχω ταυτιστεί με αυτή την ομάδα, αλλά και τους φιλάθλους. Εύχομαι πραγματικά να μείνω πολλά χρόνια εδώ. Για μένα ήταν σημαντικό που ο κόσμος με στήριξε. Μ’ εμπιστεύτηκε και κυρίως με στήριξε στα δύσκολα και τους ευχαριστώ. Θα κάνω ότι μπορώ για να φτάσει η ομάδα, εκεί που πρέπει”.

Πέρσι, αγωνίστηκες στην αριστερή πλευρά της επίθεσης. Φέτος, ο Άνχελ Πεντράθα σε χρησιμοποιεί κυρίως σ’ έναν ελεύθερο ρόλο. Μπορείς πιστεύεις να ανταποκριθείς εξίσου καλά;

“Ναι, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Είναι μία θέση, που την ξέρω και πιστεύω, ότι μπορώ να προσφέρω. Σίγουρα και από αριστερά, μπορώ να παίξω, αλλά νομίζω δεν θα έχω κανένα απολύτως πρόβλημα”.

Δήλωσες πρόσφατα ότι εδώ είναι το σπίτι σου. Πώς το εξηγείς;

“Όταν ήμουν στην Αργεντινή γύρισα πιο μπροστά από την άδεια, που είχα, απ’ ότι έπρεπε να γυρίσω για αυτό το λόγο. Γιατί νιώθω σπίτι μου τον Ηρακλή. Έτσι, είναι πραγματικά. Το λέω γιατί το αισθάνομαι, γιατί το πιστεύω”.

Τι θα ήθελες να πεις κάτι από την πλευρά σου τελευταίο. Ως επίλογο…

“Να είμαστε ήρεμοι. Βαδίζουμε στο δρόμο για να πετύχουμε πολλά με τη φανέλα του Ηρακλή. Με διάθεση και όρεξη, προκειμένου να δώσουμε χαρά στην οικογένεια του Ηρακλή, που τόσο ανάγκη έχει από διακρίσεις και χαρές. Θα κάνουμε ότι είναι δυνατό”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: