Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008

Στα μπλε ο Κοβαλέφσκι


Στο έμψυχο δυναμικό του ΗΡΑΚΛΗ ανήκει από σήμερα (7/8) ο Βίοιτσεκ Κοβαλέφσκι. Η ΠΑΕ ανακοίνωσε την απόκτηση του διεθνούς Πολωνού τερματοφύλακα για τα επόμενα δύο χρόνια.

«Ο διεθνής Πολωνός τερματοφύλακας, Wojciech Kowalewski, υπέγραψε σήμερα, Πέμπτη 07/08, συμβόλαιο διετούς συνεργασίας με την ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ, παρουσία του Προέδρου της ΠΑΕ, κ. Αντώνη Ρέμου, στο ξενοδοχείο της αποστολής της ομάδας , στο Hoenderloo της Ολλανδίας, όπου πραγματοποιείται το βασικό στάδιο της προετοιμασίας».

Αμέσως μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο Κοβαλέφσκι δήλωσε: «Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος από την ολοκλήρωση και των τυπικών της ένταξής μου στη νέα ομάδα μου. Δεν θέλω να σταθώ σε μεγάλα και πολλά λόγια, όμως δεν μπορώ να κρύψω ότι είμαι αποφασισμένος να δώσω τα πάντα για να πετύχει η προσπάθεια του Ηρακλή, όπως ακριβώς θέλουμε όλοι, κόσμος, Διοίκηση, τεχνική ηγεσία και ποδοσφαιριστές. Οι υποσχέσεις δεν είναι αυτό, που επιθυμώ την δεδομένη στιγμή, καθώς επιφυλάσσομαι για περισσότερα εντός των αγωνιστικών χώρων.

Με εντυπωσίασε και με κέρδισε ο τρόπος προσέγγισης από τους ιθύνοντες της ομάδας και ιδίως η συμπεριφορά του Προέδρου, στοιχεία, που υπήρξαν καταλυτικά στην απόφαση να έλθω στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και στον ΗΡΑΚΛΗ, παράλληλα με το όραμα, που έχουν όλοι σε αυτόν τον σύλλογο για την δημιουργία μιας νέας, δυναμικής και ανταγωνιστικής ομάδας. Η ατμόσφαιρα στο ποδοσφαιρικό τμήμα είναι εκπληκτική, καθώς διαπιστώνω μεγάλο "δέσιμο" μεταξύ όλων των παιδιών και αυτό με κάνει να μπορώ να προσαρμόζομαι καθημερινά και περισσότερο.

Κερδίζω βήματα ετοιμότητας προπόνηση με την προπόνηση και θεωρώ ότι είμαι έτοιμος για να αγωνιστώ ακόμη και στο προσεχές φιλικό παιχνίδι της ομάδας μου, αλλά πρόκειται για μια απόφαση, την οποία θα λάβει η τεχνική ηγεσία, που θα με χρησιμοποιήσει, όταν κρίνει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για αυτό. Δικό μου μέλημα, η πλήρης προσαρμογή στα νέα δεδομένα, που έχω μπροστά μου, να γνωριστώ τέλεια με όλους τους συμπαίκτες μου και να είμαι πανέτοιμος, όταν κληθώ να προσφέρω στην ομάδα.

Στις προπονήσεις γίνεται πολύ καλή δουλειά με έμφαση στον τομέα της αγωνιστικής οργάνωσης και της τακτικής, με συνέπεια η εικόνα που έδειξαν οι συμπαίκτες μου στο πρόσφατο φιλικό να είναι πολύ ικανοποιητική. Πιστεύω ότι έχουμε σημαντικά αξιόλογο αγωνιστικό υλικό, με αρκετά νέα και ταλαντούχα παιδιά και αυτό με κάνει αισιόδοξο, ενώ παράλληλα με χαροποιεί το γεγονός ότι είμαι στέλεχος ενός τέτοιου συνόλου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: