Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

«Σε μεγάλη ομάδα»


Ο Ανέστης Αγρίτης θα είναι παίκτης του Ηρακλή για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο Ελληνας επιθετικός βρέθηκε χθες το πρωί στα γραφεία της ΠΑΕ στη Μίκρα και συναντήθηκε με το μέλος του διοικητικού συμβουλίου Δήμο Πολυκάρπου και τον διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος Ηλία Πουρσανίδη, παρουσία και του προπονητή Ανχελ Πεδράθα.
Η χρυσή τομή βρέθηκε γρήγορα -υπήρχε προφορική συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές- και ο Ανέστης Αγρίτης -ο οποίος έμεινε ελεύθερος από την γερμανική Οφενμπαχ- υπέγραψε το συμβόλαιό του διάρκειας δύο ετών με τον Ηρακλή. Οι ετήσιες αποδοχές του Ελληνα επιθετικού θα αγγίζουν τις 120.000 ευρώ, ενώ στο συμβόλαιο προβλέπεται και πριμ επίτευξης στόχων.
«Θα δικαιώσω τους ανθρώπους του Ηρακλή»Ο Ανέστης Αγρίτης αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ολοκλήρωση της συμφωνίας: «Αισθάνομαι απόλυτα ικανοποιημένος από την κατάληξη της μεταγραφής μου, καθώς έρχομαι σε μία μεγάλη ελληνική ομάδα με υψηλές προοπτικές, όπως ακριβώς επιθυμούσα.
Το γεγονός ότι αγωνίστηκα στο εξωτερικό με κάνει πιο ώριμο και έτοιμο αγωνιστικά, δίνοντάς μου εφόδια για τη συνέχεια της καριέρας μου. Είμαι αποφασισμένος να δώσω τα πάντα, τον καλύτερο εαυτό μου για τον Ηρακλή και να δικαιώσω τους ανθρώπους της ομάδας, που πίστεψαν σε εμένα».
Ονομα: ΑνέστηςΕπίθετο: ΑγρίτηςΘέση: ΕπιθετικόςΗμ. γέννησης: 16/4/1981Υπηκοότητα: ΕλληνικήΠροηγ. Ομάδες: Αιγάλεω, ΟφενμπαχΔιεθνής: Εθνική Ελλάδας
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΜΑΣ ΟΣΟ ΚΑΛΑ ΕΙΝΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ. ΚΑΛΟΣ ΗΡΘΕΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: