Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Ανανέωσε ο Μπαντής


Το νέο του συμβόλαιο, τριετούς διάρκειας, υπέγραψε σήμερα (5/6) ο Γιώργος Μπαντής. Ο νεαρός τερματοφύλακας που έβαλε την υπογραφή του υπό την παρουσία του προέδρου του Ηρακλή, Αντώνη Ρέμου, τόνισε μέσω δηλώσεών το πόσο ικανοποιημένος αισθάνεται μετά από αυτή τη συμφωνία.

«Αισθάνομαι πολύ ικανοποιημένος και χαρούμενος από το γεγονός ότι θα συνεχίσω την καριέρα μου στην ομάδα, στην οποία μεγάλωσα ως ποδοσφαιριστής, αλλά και ως άνθρωπος, τον Ηρακλή, για την οποία είναι βέβαιο ότι διατηρώ πολύ έντονα συναισθήματα. Αυτό, που έχω θέσει ως στόχο μου από εδώ και πέρα είναι να δικαιώσω την τεχνική ηγεσία και την διοίκηση για την επιλογή τους να πιστέψουν σε εμένα, στην αξία και στις δυνατότητές μου και να προσφέρω τον καλύτερο εαυτό μου για την ομάδα και την αγωνιστική αναγέννησή της, την οποία όλοι μας στον Ηρακλή προσδοκούμε», τόνισε αρχικά ο 23χρονος τερματοφύλακας και κατέληξε:

«Η σκληρή δουλειά από μέρους μου θα συνεχιστεί, έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και στις δυνατότητές μου και, πάνω από όλα, έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μας. Ευχαριστώ τον κόσμο μας για τη στήριξή του προς το πρόσωπό μου και ελπίζω να δικαιώσω και αυτούς».

Ο διοικητικός επικεφαλής του «Γηραιού», στο μεταξύ, έχει και σήμερα επαφές με τους άμεσους συνεργάτες του στην ΠΑΕ, αντικείμενο συζήτησης στις οποίες είναι οργανωτικά και μεταγραφικά ζητήματα της ομάδας. Σε αυτά αναμένεται να αναφερθεί με ενδελεχή τρόπο στην αυριανή συνάντηση που προγραμματίστηκε να έχει με τους εκπροσώπους του Τύπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: