Παρασκευή 18 Ιουλίου 2008

Ανακοινώθηκε ο Ρατόν


Στις πρώτες δηλώσεις του, ο Ρατόν ήταν λαλίστατος, μιλώντας για την ευκαιρία που του δίνει ο Ηρακλής. "Κάνω ένα νέο άνοιγμα στην καριέρα μου, ιδίως με τη λογική ότι τα πολλά χρόνια, που αγωνίζομαι δεν είχα αποφασίσει να αγωνιστώ εκτός Ισπανίας. Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο εδώ και πολλές εβδομάδες δεν είχα καταλήξει στον Ηρακλή έχει να κάνει ακριβώς με αυτήν τη σκέψη. Το αν θα πρέπει να αγωνιστώ εκτός της πατρίδας μου ή όχι, καθώς έπρεπε να πείσω σχετικά και τη σύζυγό μου.

Όλα πήγαν πολύ καλά και χαίρομαι, που είμαι εδώ, ιδίως από τη στιγμή κατά την οποία ο ίδιος ο προπονητής μου, ο κ Άγχελ Πεντράθα, επέμενε τόσο πολύ στην παρουσία μου στην ομάδα και με περίμενε για ένα διάστημα μεγαλύτερο του ενός μηνός. Ευχαριστώ για αυτήν την εμπιστοσύνη, που μου έδωσε την ευκαιρία να αποδείξω τις δυνατότητές μου στη Super League της Ελλάδας, κάτι που προσδοκώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Το διαβατήριό μου για αυτήν την εξέλιξη στην αγωνιστική πορεία μου υπήρξε οπωσδήποτε η περίοδος, που πέρασε, η οποία ήταν ιδιαιτέρως παραγωγική για μένα, σε επίπεδο σκοραρίσματος. Είμαι επιθετικός, το καθήκον μου είναι το σκοράρισμα και αυτό θα επιδιώξω να κάνω και στον Ηρακλή. Στον κόσμο της νέας ομάδας μου μπορώ να υποσχεθώ, με απόλυτη βεβαιότητα, ότι θα κάνω τα πάντα και θα καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να τιμήσω στο έπακρο την φανέλα που θα φοράω, ώστε να δικαιώσω την τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, που μου δείχνουν όλοι στο νέο ποδοσφαιρικό περιβάλλον μου. Θέλω, πράγματι, να πετύχω όσο το δυνατόν περισσότερα γκολ και για αυτό το σκοπό απαιτείται πολλή δουλειά και η βοήθεια και της τύχης, όπως συμβαίνει με όλους τους παίκτες, που έχουν συχνή επαφή με τα αντίπαλα δίχτυα.

Το ευχάριστο για εμένα είναι ότι οι πρώτες εντυπώσεις από την πραγματικότητα του Ηρακλή είναι εξαιρετικές, με βάση τη γνώση μου για τον προπονητή και τους Ισπανούς συνεργάτες του, τον τρόπο με τον οποίο μου φέρονται οι υπεύθυνοι της ομάδας και τις εγκαταστάσεις, που διαθέτει. Επίσης και η πόλη, η Θεσσαλονίκη, με μια πρώτη ματιά, δείχνει όσο όμορφη μου την περιέγραφαν, καθώς έχει και θάλασσα, κάτι, που μου αρέσει ιδιαίτερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: