Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

«Αρρωστημένο κλίμα»

Ιδιαίτερα καυστικός ήταν στις δηλώσεις του στην ιστοσελίδα Onet.pl sport ο Βόιτσεχ Κοβαλέφσκι. Ο Πολωνός τερματοφύλακας, που τον Ιανουάριο αποτέλεσε παρελθόν από την ομάδα δε χαρίστηκε σε κανέναν για τον τρόπο που έφυγε, ενώ μίλησε με τα χειρότερα λόγια για τον Αντώνη Ρέμο και τον Ηλία Πουρσανίδη, λέγοντας πως «ο ένας είναι πολυάσχολος, επειδή είναι τραγουδιστής» και για τον άλλον πως: «Περισσότερη ώρα τον βλέπαμε στην τηλεόραση, παρά στο γραφείο του», καταδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο το πώς σκέφτονται οι κυανόλευκοι παίκτες για τους διοικούντες της ομάδας.



«Να ξεκινήσω λέγοντας πως παρόλα όσα έγιναν κρατάω τις όμορφες αναμνήσεις από το πέρασμα μου στην Ελλάδα», είπε αρχικά ο Πολωνός, που στη συνέχεια έγινε πιο σκληρός: «Όλα έδειχναν διαφορετικά από ότι στο ξεκίνημα. Άρχισαν τα οικονομικά προβλήματα και η κατάσταση έγινε άρρωστη, γιατί αντί πριν τα ματς να σκεφτόμαστε τον αγώνα, συζητούσαμε πότε και αν θα πληρωθούμε. Έτσι αποφάσισα πως όπως έχουν γίνει τα πράγματα, πρέπει να κάνω κάτι. Οι καριέρες δεν κρατάνε για πάντα. Δεν το παίζω καλός Σαμαρείτης, όμως σκέφτομαι την οικογένεια μου στο μέλλον. Το ποδόσφαιρο είναι ευχαρίστηση για εμένα και όχι επάγγελμα και δεν μπορώ να αποδώσω σε άσχημες συνθήκες. Εξάλλου το πρόβλημα με τα λεφτά δεν επηρέασε μόνο εμένα, αλλά όλους τους πρώην συμπαίκτες μου».


Μιλώντας για τον ισχυρό άνδρα της κυανόλευκης ΠΑΕ, ο Κοβαλέφσκι τόνισε με νόημα:«Προσπάθησα να έχω επαφή με την διοίκηση, όμως το θέμα ήταν με ποιον να πρωτομιλήσω γιατί δεν έβρισκες κανένα στην ομάδα. Ο πρόεδρος της ομάδας, Αντώνης Ρέμος, είναι πολυάσχολος άνθρωπος, καθώς είναι τραγουδιστής».


Για τον Ηλία Πουρσανίδη πρωην διευθυντή ποδοσφαίρου της ομάδας τόνισε: «Πιο συχνά τον έβλεπες σε τηλεοπτικές εκπομπές, παρά στο γραφείο του! Είχα την εντύπωση ότι η ομάδα ήταν ακέφαλη! Έτσι ήταν και στα παιχνίδια, είτε χάναμε, είτε κερδίζαμε κανείς δεν ενδιαφερόταν». Και συνέχισε ο Πολωνός πορτιέρο: «Μόλις είπα να λύσουμε το συμβόλαιο ως δια μαγείας εμφανίστηκαν. Όλα έγιναν σε ωραίο κλίμα. Δια μαγείας, μέσα σε τρεις ώρες βρέθηκαν άνθρωποι από την διοίκηση και συμφωνήσαμε. Ο σύλλογος μου υποσχέθηκε ότι μέχρι τα τέλη Μαρτίου θα με έχει εξοφλήσει, ελπίζω να συμβεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: