Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

ΥΠΕΓΡΑΨΕ Ο ΗΛΙΑΔΗΣ


Και επίσημα παίκτης του Ηρακλή μας είναι από σήμερα ο Στέλιος Ηλιάδης. Ο 23χρονος μέσος βρέθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ στη Μίκρα και υπέγραψε συμβόλαιο διετούς διάρκειας.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω στην οικογένεια του Ηρακλή. Θέλω μέσα από τη δουλειά να καθιερωθώ. Ξέρω τα περισσότερα παιδιά, ιδίως τους Ελληνες, και είναι σημαντικό αυτό, γιατί θα μπορέσω έτσι να προσαρμοστώ ακόμη καλύτερα στο κλίμα της ομάδας. Αν δουλέψουμε ομαδικά, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα» δήλωσε ο ποδοσφαιριστής και συμπλήρωσε:

«Από την πρώτη Ιουλίου προπονούμαι εντατικά μόνος μου. Θεωρώ ότι σε δέκα περίπου μέρες θα μπορώ να προπονούμαι με την ομάδα. Δεν έχω να αποδείξω κάτι. Το μόνο που θέλω είναι να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της και μέσα από την ομάδα να αναδειχτώ και εγώ».

ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΔΙΠΛΩΣΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΣΕ ΕΜΑΣ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: